Blog

Geplaatst op door

Belcentrale, meer dan een telefoon provider!

Het staat al langere tijd vast dat Belcentrale zeer betrokken is bij haar klanten. Er wordt altijd gedacht in oplossingen. Problemen bestaan niet, er zijn enkel uitdagingen! De klant verwacht in eerste instantie een oplossing voor zijn telefoonsituatie. Belcentrale gaat hierin nog een stap verder door samen met de klant te bespreken waar de bedrijfsprocessen verbeterd kunnen worden. En ja, een betere telefonie oplossing kan zeker een bijdrage leveren aan het verbeteren van uw bedrijfsprocessen.

Belcentrale denkt mee

Een dergelijke denkwijze zorgt ervoor dat er vanuit de klant goed wordt nagedacht over wat er jarenlang altijd beter kon. Dit zorgt toch uiteraard voor een terugblik moment bij de klant. En vanuit Belcentrale leren wij hierdoor bepaalde situaties beter in te schatten om onze klanten beter te kunnen helpen hun telefonie in te richten.

Denk aan de opkomst van ”unified communications”, waar eerder een blog over is geschreven. Telefonie was vroeger een dienst die maar moest werken: het bedrijf moest bereikbaar zijn en de medewerkers moesten kunnen bellen. Momenteel nemen de klanten hier geen genoegen meer mee.
Vanuit Belcentrale zoeken wij dan ook de samenwerkingsmogelijkheden met diverse systemen. Denk hierbij aan koppelingen met CRM systemen. Recentelijk is het voor klanten van Belcentrale mogelijk om het CRM systeem ”Perfectview” te koppelen met de telefonie van Belcentrale. Dergelijke koppelingen zorgen ervoor dat bedrijven productiever te werk gaan, omdat bij een inkomende telefoontje de klantgegevens direct naar voren komen. Verder is natuurlijk ook mogelijk om te bellen vanuit het CRM systeem zelf, zonder het telefoonnummer in te toetsen op het fysieke toestel. Hoe ideaal is dat?!

Sinds kort is het ook mogelijk om met Microsoft Lync te bellen via Belcentrale. Met Microsoft Lync is er dus een volledige integratie gemaakt, waardoor het voor klanten van Belcentrale mogelijk is om te bellen met en zonder toestel vanuit Microsoft Lync.

Door een strategie te hanteren waarbij Belcentrale denkt vanuit het perspectief van de klant, stellen we hoge verwachtingen voor onszelf. Maar de klant profiteert van een telefoon provider die toekomstgericht denkt en meegaat in de dynamische wereld van technologie. Dit maakt het voor u makkelijk om in te spelen op de nieuwste ontwikkelingen en uw bedrijfsprocessen tijdig hierop in te richten. Het mooie is dat u dit niet alleen hoeft te doen. Belcentrale denkt graag met u mee!

Voor meer informatie met betrekking tot koppelingen, kan er altijd contact worden opgenomen met onze adviseurs.

Deel dit bericht op:

Je gebruikt een verouderde browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken.

Update mijn browser nu

×