Blog

Geplaatst op door

De voordelen van VoIP deel 4: tijdsintervallen

Telefonie via internet, ofwel VoIP-telefonie heeft enorm veel voordelen ten opzichte van bellen via het ouderwetse telefonie-netwerk in combinatie met oude telefooncentrales. Een van de voordelen van een moderne PBX-centrale (uw telefooncentrale in de cloud) is het makkelijk aanmaken, instellen en wijzigen van tijdsintervallen.

timing is everything

Tijdsintervallen

U bent op kantoor tussen 9 en 5 uur? Dat is bijvoorbeeld een tijdsinterval. Maar ook de vakantie tussen 13 en 24 augustus is een tijdsinterval. Uw lunchpauze tussen 12 en 14 is ook een tijdsinterval, of luncht u maar kort, van 12.3o tot 13 uur? U begrijpt het principe.

Control panel

In het Mijn Belcentrale Control panel kunt u zelf uw tijdsintervallen instellen. Deze bepalen vervolgens wat er moet gebeuren: doorschakelen naar een bepaald toestel, een meldtekst afspelen, een welkomstboodschap, uw voicemail…

Even zelf nadenken

Een lunchpauze is makkelijk aangemaakt als tijdsinterval – je kiest de starttijd en de eindtijd en de dagen van de week. Wil je echter een meldtekst laten horen buiten kantoortijden van maandag tot en met vrijdag, dan moet je drie verschillende tijdsintervallen maken: van 0 tot 9 uur op maandag tot en met vrijdag, van 17 tot 23.59 uur op maandag tot en met vrijdag en van 0 tot 23.59 uur van zaterdag tot en met zondag.

Of laten doen

Iets te gecompliceerd, of heeft u een andere complexe situatie of vraag? U kunt het met een gerust hart over laten aan onze experts. Neemt u contact op met de Belcentrale support-afdeling via support@belcentrale.nl of 088 – 3334446.

Meer weten over de voordelen van VoIP, lees ook onze eerdere blogs

De voordelen van VoIP, voordeel 3: veel vliegen in een klap
De voordelen van VoIP, voordeel 2: timing is everything…
De voordelen van VoIP, voordeel 1: bellen via de cloud

Deel dit bericht op:

Je gebruikt een verouderde browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken.

Update mijn browser nu

×